Gå til startsiden



   Målrettet annonsering



Ved å bruke Adstream.no som kommunikasjonskanal mot potensielle kunder,
får man muligheten til å formidle sitt budskap som en personlig henvendelse.
Man kan tilpasse teksten/annonsen mot målgruppen, og man får informert om produktet eller tjenesten man tilbyr FØR den potensielle kunden velger å klikke seg inn på websiden. Man får altså påvirket kunden sitt beslutningsgrunnlag i to ledd:

  1. Kommunikasjon gjennom tekst eller annonse formet som en personlig henvendelse. Man informerer om sine tilbud, deretter velger den potensielle kunden om dette er interessant. Om det viser seg å være det, vil denne da klikke seg inn på websiden for å undersøke dette nærmere.
  2. Når den potensielle kunden har klikket seg inn på annonsørens webside, er vedkommende allerede godt orientert om hva blir tilbudt fra annonsøren. Dette vil da være en del av beslutningsgrunnlaget og føre til at det lettere skjer et kjøp, påmelding eller en annen handling.
I tillegg er kommunikasjon gjennom teksten i emailen fri for annen støy. Det er kun annonsørens budskap som blir frontet gjennom denne personlige henvendelsen. Man har derfor en unik mulighet til å kommunisere med en potensiell kunde uten at denne blir påvirket av andre impulser. Dette er et unikt tilbud sammenlignet med andre annonsemuligheter der støy og andre budskap konkurrerer om kundens oppmerksomhet.

   Tidligere kunder og resultater

Adstream.no har flere store aktører på sin kundeliste.
Under følger noen få eksempler på disse. Ved å klikke på hver enkelt annonsør, vil du kunne se annonsen som ble distribuert til vår database: